Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 3 dni
EAN: 9788380855090
Wysyłka od: 9.90 PLN
Producent: Difin
Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących w technikach o profilu turystycznym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla pracowników branży turystycznej, w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie.

Azymut

  • Autor: 

    Michał Rudnicki

  • Ilość stron: 

    370

  • Rok wydania: 

    2020

  • Oprawa: 

    broszurowa

  • Format: 

    250x176 mm

  • ISBN: 

    9788380855090