Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 10.00 PLN
Producent: cedewu
Monografia Zarządzanie innowacyjnym ekoproduktem żywnościowym" jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, m.in. teoretyków zarządzania i praktyków - producentów ekożywności i ekoprzetwórców, a także studentów kierunków: Technologia żywności i żywienia człowieka, Bezpieczeństwo żywności, Inżynieria produkcji, Rolnictwo oraz konsumentów coraz bardziej świadomych znaczenia jakości spożywanej żywności.
Monografia dotyczy ważnej problematyki związanej z potrzebą równoległej troski o jakość i przyjazność dla środowiska produktu żywnościowego i towarzyszących mu metod wytwarzania. Autorka monografii podjęła się zadania ambitnego, gdyż (...) postanowiła wypełnić swoistą lukę badawczą w tym zakresie, podejmując próbę opisu i wyjaśnienia mechanizmów i uwarunkowań, pozwalających na to, aby na badane zagadnienie spojrzeć z punktu widzenia innowacyjności. Poruszana przez Autorkę problematyka, jak również ogromny zasób wiedzy zawarty na kartach opracowania, dowodzą, iż Pani dr inż. Teresa Nowogródzka jest na pewno ekspertem w temacie, którym się zajmuje".
Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Z. Wiśniewskiej
Problematykę zarządzania innowacyjnym ekoproduktem żywnościowym można uznać za interdyscyplinarny paradygmat badawczy integrujący wiedzę z zakresu zarządzania produktem, zarządzania innowacjami, ekonomii zrównoważonego rozwoju oraz prawa żywnościowego. W monografii zaprezentowano autorski model doskonalenia zarządzania innowacyjnym żywnościowym produktem ekologicznym. Na uznanie zasługuje kompleksowość modelu. Praca wnosi niewątpliwy wkład do nauk o zarządzaniu w wymiarze poznawczym i utylitarnym. Dużą wartość aplikacyjną dla producentów posiada model doskonalenia zarządzania innowacyjnym ekologicznym produktem żywnościowym oparty na cyklu PDCA".
Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Kijka

Azymut

  • Autor: 

    Teresa Nowogródzka

  • Ilość stron: 

    370

  • Rok wydania: 

    2019

  • Oprawa: 

    laminowana

  • Format: 

    16,5x23,5 cm

  • ISBN: 

    978-83-8102-135-7